Hledáme posilu

Hledáme do svého týmu šikovného člověka na pozici průvodce/průvodkyně, administrativní pracovník/pracovnice do ekonomického úseku Muzea Blanenska, které sídlí na blanenském zámku.

Hledáme komunikativního a vstřícného člověka, který se nebojí mluvit s lidmi, je ochotný učit se novým věcem a zapojit se do kolektivu, má praktickou znalost MS Office, zejména MS Excel, a českého pravopisu, je pečlivý a má aktivní přístup k práci. Potřebujeme, aby měl alespoň základní znalost agendy vedení pokladny a zkušenosti s administrativou ve veřejné i soukromé sféře považujeme za velkou výhodu.

Práce zahrnuje informování návštěvníků o expozicích a výstavách v muzeu – osobně, telefonicky, e-mailem; práce s rezervačním systémem a evidence návštěvnosti, přípravu a kontrolu prohlídkové trasy, organizování komentovaných prohlídek zámku, prodej vstupenek a zboží přes pokladní systém s provázaností na skladovou evidenci, vedení skladového hospodářství a zajišťování nákupu zboží, vyúčtovávání vstupenkové pokladny, administrace podnájemních smluv – svatební a jiné podnájmy, pořadatelskou službu při kulturních akcích muzea, kontrolu a vedení evidencí – pošty a spisové agendy, objednávek a jejich kontrolu, smluv, autoprovozu, přijímání a odesílání pošty, práce s datovou schránkou a další administrativní práce pro ředitelku organizace.

Platové ohodnocení se řídí nařízením vlády 342/2017 Sb., pozice je zařazena v platové třídě č. 8, tarifní plat se pohybuje v rozmezí 16.230 Kč až 24.400 Kč dle délky praxe + osobní ohodnocení po skončení zkušební doby. Nabízíme 5 týdnů dovolené a stravenky. Předpokládaný nástup 1. dubna 2019.

Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte do 28. února na emailovou adresu reditelka@muzeum-blanenska.cz.

Zpět na výpis